23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Nemlig.com vækster men stadig med røde tal på bundlinjen

Online dagligvarehandel er igen på fremmarch i Danmark og det afspejles i Nemlig.coms seneste regnskab.

Nemlig.com øger omsætningen til 2,73 mia. kroner for finansåret 2023/2024 – svarende til en vækst på 219 mio. kroner. Det kommer efter flere svære år, hvor kunderne har foretrukket de fysiske butikker efter coronanedlukningen var ovre samt en inflationskrise, der bremsede købelysten.

– Vi har igennem hele året budt mange nye kunder velkommen, og noget tyder på, at danskerne begynder at få øjnene op for, hvor billigt det er at handle dagligvarer på Nemlig, og hvor meget ekstra frihed det giver at få varerne leveret hjem til hoveddøren, fortæller adm. direktør, Stefan Plenge.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.105